باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

آخرین بار یوونتوس و والنسیا در لیگ قهرمانان ملاقات کردند، کریستیانو رونالدو یک کارت قرمز گرفت، اما یوونتوس با گل زنی نتیجه 2-0 به دست آورد.

پس از آن، یوونتوس اول گروه هفتم شد. به نظر می رسید حتی قبل از فروپاشی دائمی در امتداد یونایتد، یونایتد امید خود را برای رسیدن به مرحله اول به دست آورد. در حال حاضر این مسابقه با والنسیا تبدیل به یک پیروزی ضروری برای اطمینان از اینکه یووه در این گروه جایگاه اول را دارد.

آنها از زمان باخت به یونایتد در بازیهای بعدی بسیار خوب عمل کرده اند. آنها هر دو مسابقه را با گل زده 2-0 به دست آوردند. اولین گل مقابل میلان و آرسنال در فصل بعد به پایان رسید. آنها اکنون با 8 امتیاز اختلاف در رده اول در سری آ حضور دارند.


این فصل برای والنسیا بسیار دشوار است. آنها در حال حاضر در لالیگا در دهم حضور دارند و به این دلیل که تنها در 11 بازی اول خود موفق به گلزنی شدند. آنها شروع به تبدیل شدن به چیزهای اطراف به لطف پیروزی متوالی بر روی ختافه و ریو والکانو.


آنها در این ماه فصل لیگ قهرمانان خود را نیز تغییر دادند. پیروزی آنها در برابر یانگ بویز به آنها کمک کرد تا امید خود را به پیشرفت در مراحل حذفی زنده حفظ کنند. حالا اگر آنها بتوانند برنده یوونتوس شوند، آنها می توانند شانس پیروزی در منچستر یونایتد را داشته باشند.


یووه هنوز در وسط زمین بسیار ضعیف است، اما بازیکنان کافی برای بازگشت به 4-3-3 خود دارند. این تشکیلات اصلی آنها برای بازی های بزرگ بوده و باید برای یووه انتخاب شوند زیرا آنها سعی می کنند بر روی جایگاه اول در گروه قرار گیرند.

  • ۹۷/۰۹/۰۵
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۱)

امسال  قهرمانید تو چمپیونز
دعوتی به وبلاگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی