باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

مربی Massimiliano Allegri در روز دوشنبه اعلام کرد که یوونتوس نمی تواند در برابر تیم اسپانیایی والنسیا در بازی لیگ قهرمانان روز سه شنبه در تورین بازی کند. قهرمانان ایتالیا در روز سه شنبه در تورن دچار مصدومیت والنسیا در دیدار با گروه هشتم دیدار خواهند کرد که جزییات آن برای کشتن میزبانان به 16 سال گذشته کافی خواهد بود.


اسپانیایی ها در خانه خود مقابل والنسیا 2: 0 را از دست دادند، زیرا یوونتوس پس از نیم ساعت بعد از کریستیانو رونالدو از بین رفت. اما آلگری اصرار دارد والنسیا در حال حاضر یک طرف متفاوت است و تهدیدی برای جاه طلبی های تیمش برای کسب همه چیز در این فصل از جمله اولین عنوان لیگ قهرمانان از سال 1995 است.


آلگری گفت: "در لیگ قهرمانان، شما باید گام به گام ببرید. ما باید فردا شکست بخوریم و سعی کنیم بهترین موقعیت را در این گروه داشته باشیم." "ما در برابر یک تیم بازی می کنیم که تنها در یک بازی گذشته خود در ده بازی از دست رفته است.


"ما باید بسیار هوشیار باشیم و نه خوابیدن مانند ده دقیقه گذشته در برابر منچستر یونایتد،" او پس از دو گل در پنج دقیقه اخیر ادامه داد: پیروزی 2-1 در تورین در یونایتد. "این اتفاقات رخ می دهد، اما ما نمی خواهیم این اشتباه را تکرار کنیم.


"من نگران نیستم، اما من می خواهم که تیم به والنسیا احترام بگذارد، تنها چیزی که مشخص است این است که ما باید این بازی را برنده شویم". یوونتوس بعد از چهار بازی در گروه هشتم با 9 امتیاز به ثمر رسانده است، با دو امتیاز منچستر یونایتد و پنج نفر اسپانیایی.


باشگاه سوئیس Young Boys در حال اجرا است. مارسلینو گارسیا همتای والنسیا این بازی را "تیم یا هیچ چیز" برای تیم خود در برابر "یک طرف که حتی ممکن است برنده رقابت" را شرح دهد. اسپانیایی گفت: "آینده ما در لیگ قهرمانان به این پیروزی بستگی دارد. این یک بازی دشوار، پیچیده و پیچیده است."

  • ۹۷/۰۹/۰۶
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی