باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

ماسیمیلیانو آلگری می گوید کریستیانو رونالدو باید هر پنالتی فصل قبل برای یوونتوس را جبران کند.

درست بعد از پیروزی 3-0 مقابل فیورنتینا، ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، شوکه کننده گفت: "کریستیانو رونالدو باید هر گونه پنالتی برای طرف ایتالیایی را جبران کند تا بتواند عملکرد او در برابر باشگاه را در زمان خود در رئال مادرید جبران کند." کریستیانو رونالدو ضربات پنالتی 98 دقیقه ای را در برابر یوونتوس در ماه آوریل به ثمر رساند تا از مرحله یازدهم لیگ قهرمانان اروپا کنار برود.


کریستیانو رونالدو به آرامی بهترین شکل خود را به دست می آورد زیرا او در 18 بازی اخیر خود برای یوونتوس 11 گل زده است. و با این هدف، ستاره پرتغالی از رکورد دیرپای گل های ایتالیایی فراتر رفت. با این حال، مربی او گفت که CR7 باید از هر لحظه پنالتی برای گلزنی در برابر یوونتوس در فصل گذشته بگذارد.

ماسیمیلیانو آلگری در حالی که در مورد افسانه های فوتبال صحبت می کرد گفت: "رونالدو پنالتی ها را می گیرد" و سپس افزود: "پس از آنکه گلزنی کردیم که یک امتیاز در برابر ما در دقیقه 98 در 139 کیلومتر / ساعت بود، آیا قرار است که کسی آن را انجام دهد؟ "او سپس به شوخی گفت:" او باید کاری انجام دهد که بخشیده شود "، و افزود:" او باید پنالتی ها را بگیرد و امتیاز بگیرد ... همیشه ".


یوونتوس در حال حاضر دارای امتیاز بالا در جدول سری آ در این فصل با 11 پاس گل از تیم بعدی است. علاوه بر این، آنها در فصل این فصل نیز موفق به کسب 13 برد شدند. مربی ایتالیایی در صحبت کردن درباره آخرین بازی گفت: "این آسان نبود، چون فضای پرشور بود و کل شهر منتظر این بازی بود."

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • زیبا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی