باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

گزارش شده که یوونتوس قصد دارد در انتقال پائولو دیبالا بازی کند تا بتواند ستاره پاریس سن ژرمن امباپه را به ایتالیا منتقل کند تا پیشنهاد شریک فرانسوی را با کریستیانو رونالدو بگیرد.

اگر چه Dybala یک رابطه سالم با رونالدو را پس از رسیدن تیم ملی پرتغال از رئال مادرید به وجود آورد، آینده ی آرژانتینی ممکن است در آینده یوونتوس نباشد.


طبق گفته Tuttosport، Bianconeri حاضر به فروش 140 میلیون یورو  Dybala می باشد، و سپس پول نقد آنها را به سمت پیشنهاد انتقال برای امباپه قرار داده است.


یووه دوست دارد تا تیم فرانسوی را با رونالدو در ایتالیا گزارش دهد. اگر چه ممکن است این مبلغ بیشتر از پولی باشد که بتواند فروش بالقوه Dybala را انجام دهد.


بدیهی است که اعتقاد بر این است که باشگاه نیز برای فروش ماریو ماندزوکیچ برای تامین بودجه بیشتر باز است.


با توجه به اینکه پاری سن ژرمن برای نقض احتمالی مالی در نظر گرفته شده است، غول های فرانسوی ممکن است به زودی مجبور به فروش یکی از بازیکنان اصلی خود شوند.

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

تاریخچه باشگاه

یوونتوس FC، همچنین به طور غیر رسمی به عنوان Juve شناخته شده است، از یکی از بلندترین باشگاه های فوتبال ایتالیا است و در تورینو واقع شده است. یوونتوس به معنای "جوانان" است. این باشگاه همچنین با چند اسم مستعار در بومی ایتالیا می نویسد: "بانوی پیر"، "دوست دختر ایتالیا"، "خانم"، "سیاه سفید"، "زبر" و حتی "چوبک".

در قرن نوزدهم، تورین شهر کوچکی بود تا کارخانه ها در دهه 1870. در نتیجه ثروت بازرگانان محلی، اولین باشگاه فوتبال تورین، یوونتوس، در پایان قرن بیستم تاسیس شد. در تاسیس آن، در تاریخ 1 نوامبر 1897، آن را Sport-Club یوونتوس نامگذاری شد.

نوارهای سیاه و سفید، که امروزه عمدتا با یوونتوس بیشتر از سایر باشگاه های فوتبال مرتبط است، در واقع در انگلستان و یکی از اولین باشگاه های فوتبال ناتس کانتی قرار دارد. در آغاز قرن بیستم، زمانی که تیم نیاز به جای دادن پیراهن های صورتی شسته شده داشت، یکی از بازیکنان انگلیسی اش خواسته بود که چیزی را از کشور خود برگرداند. پیراهن هایی که وارد می شوند، کتک های Notts County بودند.

در دهه های 1950 و 1960 شرکت فیات اولین شرکت فیات بود و مردم فقیر جنوب ایتالیا در مسیر توازن در تورین برای فرصت های کاری حرکت می کردند. تورین تبدیل به یک شهر صنعتی شد و این شرایط به طور تاریخی با موفقیت فوتبال برای تیم های محلی هماهنگ شده است.

لیست افسانه های فوتبال که برای یوونتوس بازی کرده اند بسیار گسترده است. در سال های اخیر بازیکنان مانند آلوارو موراتا و پول پوگبا بعضی از بازیکنان فوتبال جهان هستند. در سال های گذشته، باشگاه همچنین به افسانه های فوتبال مانند میشل پلاتینی، زین الدین زیدان و Alessandro Del Piero بوده است.

یوونتوس موفق شد بیشتر تاریخچه خود را در سری آ، با استثنائی قابل توجه در فصل 2006/07، صرف کند. این باشگاه همواره در طول تاریخ خود موفق بوده است و به همین دلیل است که نماد ایتالیایی بودن کشور است که به صورت محلی ایتالیایی شناخته می شود.

  • باشگاه یوونتوس