باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

آرسنال شاخه های خود را در گسترش قرارداد آرون رامزی در باشگاه هفته ها از برخی از دلایل عقب کشید، به این معنی که بازیکن ولزی در پایان قرارداد خود که منجر به پایان دادن به این فصل می شود، به صورت بازیکن آزاد ترک می کند.


آرون رمزی از آنجاییکه آرسنال به طور عمومی ساخته شده است، می تواند راه هایی را با هافبک داشته باشد، آرون رمزی علاقه ای را از چندین باشگاه اروپایی از جمله پاریس سن ژرمن، بایرن مونیخ و یوونتوس به وجود آورده است.



با این حال، با گزارش های جدید از اکسپرس از طریق ورزش رائه، می گوید: یوونتوس در پایان فصل به صورت رایگان آرون رامزی قرار می دهد، با چند هفته پیش موافقت کرد.


در گزارش ها می گوید:

"انتقال آرون رمزی به یوونتوس انجام شده است، او یک بازیکن یوونتوس خواهد بود"


"آرون رمزی قرارداد چهار ساله یوونتوس را تا سال 2023 با یک سال دیگر امضا خواهد کرد. درآمد 7.2 میلیون پوند (8 میلیون یورو) در سال، "


 

"او چند هفته پیش متقاعد شد."


در حالی که آرون رامزی هنوز یک بازیکن آرسنال است، اونای امری از تمایلی به تساوی در موضوع برخوردار نیست و در تلاش است تا تصمیم خود را در منقاعد کردن مهاجم 28 ساله به دست آورد، با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر از دست دادن یکی دیگر از هافبکان در مسعود اوزیل.

  • ۹۷/۱۰/۰۸
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی