باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

۷ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یوونتوس در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا  با اتلتیکو مادرید دیگو اسمئونه رویرو شده است، که ندود را بسیار  ناامید کرده است.

پائول ندود در مورد شایعه یوونتوس پس از اینکه "بیانکرونری" با "اتلتیکو مادرید" در شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان با هم روبرو شدند


یووه همچنان یک پیروزی داخلی را به وجود آورده است - آنها هفت اسکودتو را به دست آورده اند و از سال 1996 تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی هشت امتیاز در این فصل از 16 بازی شده اند.


آنها کریستیانو رونالدو را از رئال مادرید به منظور تقویت تیمی که در حال حاضر اعمال می شود، استخدام کرد، اما ندود نسبتا ناکارآمد بود، زمانی که خواسته شد که با چلسی قهرمان لیگ برتر دفاع کند.


ندود گفت: "ما شانس زیادی نداشتیم." اتلتیکو یک چهره دشوار است، آنها بیشتر از یک تیم ایتالیایی به سبک اروپایی هستند.


"آنها یک دفاع قوی دارند که به خوبی با یکدیگر بازی می کنند و می دانند که چگونه با آنتونیو گریزمن و دیگران بازی می کنند.


"من دو بازی بسیار خوبی را انجام می دهم، با چند گل. ما با قوی ترین حریف روبرو شده ایم، اما هیچ مشکلی وجود ندارد.


"کریستیانو ممکن است مرد لیگ قهرمانان باشد، اما کل تیم قوی است و ما می توانیم در توانایی ما برای واجد شرایط بودن برای فصل چهارم نهایی باشیم."


سامی خدیرا، یکی دیگر از بازیکنان سابق رئال مادرید، همچنین یک بازی دشوار را علیه دیگو سمئونه پیش بینی کرده است.

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو از این نقطه به عنوان قهرمان شکست نخورده ایتالیایی گلزنی کرد. یوونتوس تیم های تورینو را 1-0 شکست داد و سلطنت خود را در سری آ در روز شنبه انجام داد.


یوونتوس بعد از سالها رکورد شکست ناپذیر خود از خانه شکست خورد و پس از شکست 2 بر یک لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز، به «استادیو الیمپیکو» رفت.


رونالدو در فصل 11 لیگ خود در این فصل و 5/000 در یوونتوس در سری آ، در دقیقه 70 پس از آنکه سالوادور ایچازو دروازه بان تورینو ماریو ماندوزوکیک را دروازار کرد، گلزنی کرد.


یوونتوس در حال حاضر 11 امتیاز پیش از ناپولی دارد، که در روز یکشنبه به کالیاری سفر می کنند، پس از کاپیتان ماورو ایکاردی، اینتر میلان 14 امتیاز را پشت سر گذاشت.


رونالدو گفت: "این یک بازی پیچیده بود که در زمین سخت و در برابر یک حریف سخت بازی کرد. "ما عملکرد خوبی را انجام دادیم، بهتر از تورینو بازی کردیم، فرصت بیشتری داشتیم و پیروزی را به دست آوردیم. هدف 5،000؟ من خوشحالم، اما مهم این بود که به تیم کمک کنیم. "


رونالدو پنج بار توپ طلای توپ را از این نقطه به اشتباه انجام داد، با وجود اینکه ایچازو دست خود را به توپ زد، با این حال، با ضربه زدن به جفت کارت زرد، کارت زرد دریافت می کند.


رونالدو گفت: "او خوب کار کرد تا دست به آن برسد، اما به سختی به آن رسیدم. این مهمترین چیز است." رونالدو، که در 11 گل به پیروزی برترین گلزن سری آ، در کنار کریستوف پایتک از جنوا، پیوست.


ماندوزوکیک، دونده مسابقات جام جهانی کرواسی تصور می کرد که چهار دقیقه بعد، زمانی که توپ را در پشت دروازه توپ گلزنی کرده بود، گل دوم را به ثمر رساند، اما به بیرون رفت.


از آنجایی که توسط جنوا برگزار شد، این پیروزی هفتم لیگ برتر برای یوونتوس ناکام بود.


ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، گفت: "امروز یک پیروزی عالی بود تا ناپولی را از راه دور نگه دارد." "ما سه روز پس از لیگ قهرمانان، یک دربی را در برابر تیمی دیدیم که دوره ی قوی ای را در زمین سختی می بیند."


تورینو پس از شکست چهارم این فصل، ششمین امتیاز خود را از دست می دهد.


  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، تأیید کرد که کریستیانو رونالدو بازی لیگ قهرمانان را در برابر تیم یانگ بویز سوئیس به میدان خواهد رفت، زیرا قهرمانان ایتالیایی در پی صدرنشینی در گروه هشت است.


غول تورین در حال حاضر به دور حذفی به همراه منچستر یونایتد که دو امتیاز از این تیم لیگ برتر پیش است که بازی والنسیا را در اسپانیا در بازی گروهی نهایی انجام داده است.

آلگری به یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقات در سوئیس گفت: "کریستیانو بازی می کند، زیرا صدرنشینی بسیار مهم است. اگر لازم نبود، او استراحت می کرد."

ستاره پرتغالی 33 ساله گلزنی در رقابت جام باشگاه های اروپا با 120 گل زده و 15 گل برای رئال مادرید در فصل گذشته خود به همراه سومین جام خود به ثمر رسانده است.

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

ماریو ماندزوکیچ یوونتوس را با 11 امتیاز اختلاف در سری آ جلوتر از  اینتر میلان با برد 1-0 در دربی ایتالیا در تورین به خانه فرستاد.


یک بازی سخت با گل دقیقه 66 ماندزوکیک حل و فصل شد، ملی پوش کوروات یک بار دیگر خود را برای بازیهای بزرگ ثابت کرد.


پیروزی به این معنی است که یوونتوس پس از 15 مسابقه لیگ باقی شکست نخورده و 14 بازی را با برد به پایان رسانده و هیچ تیمی در پنج لیگ برتر اروپا تاکنون در این مرحله از یک رقابت بهتر از این ها عمل نکرده است.


اینتر برای منعکس کردن شانس های خود از دست رفته بود، به ویژه گلوله ای روبرتو گالیاردینی که در نیمه اول به پست پیوست.


یوونتوس در مراحل اولیه بازی به سرعت در مرحله پایانی قرار گرفت.


کریستیانو رونالدو به یک شب آرام رفت اما به آرامی شروع به کار کرد، ابتدا گام های عصبی را برداشته و سپس یک پاس گل نقطه ای برای پائولو دیوبالا که سر و صداش را به طور انحصاری هدایت می کرد.


بلافاصله پس از آن، حرکت دیگری انجام داد که دایبالا در آن بازی کرد و سامیر هانانویوچ برای کمک به گل زنی خود در طول مسابقه، کمک کرد.


لئوناردو بونوچی از گوشه ای که به دست آورده است، عبور زیادی از وسوسه انگیز را به نمایش گذاشت.


با توجه به چندین فرصت از التماس شدن، یوگو تقریبا مجازات قبل از ساعت نیم ساعت، زمانی که اینتر در یک پست قرار گرفت، مجازات شد.


پولیتانو از طرف راست بریده شده و ایکاردی را برداشت. با برگشت به هدف، آرژانتینی توپ را برای گللیاردینی گذاشت، که گلوله توپ را از این پست خارج کرد و به سزنی داد.


این فرصت خطرناک پولیتانو را در سمت راست نشان داد، اما یووه با توجه به اهمیت این موضوع آگاه بود.


اینتر دوباره لحظات بعد به عنوان پولیتانو توپ را برای ایوان پرسیچ برداشت، اما این بار ملی پوش کرواسی فرصت را به بزرگی فرستاد.


بنتانکور فرصت یوونتوس رو برای جلو می انداخت اما ضربه ی دقیق بروزویچ ضربه ی خوبی به توپ زد و توپ به گوشه از دروازه فرستاده شد.


نیمه دوم با فرصتی برای اینتر بعد از متوئیدی توپ را به خطر انداختن در لبه منطقه خود آغاز شد، اما ضربه متقاعد کننده پولیتانو توسط بونوچی مسدود شد.


یوونتوس در دقیقه 66 به گل رسید.


این گل به طور مستقیم از مورد علاقه یوونتوس بود، با کانسلو فرستاده شده در یک کوه عمیق و مانژو در مقابل آساموا در پست دور برای اعمال ضربه سر زد.


اینتر به زودی فرصتی برای ضربه زدن داشت اما ضربه آزاد از پرسیچ از یک موقعیت خطرناک توسط متوئیدی منحرف شد و او از سمت دیوار جهش کرد.


در عوض، دومین گل جوهردر بیشتر به نظر میرسید، همانطور که بازی کشیده شد و آنها توانستند اینتر را در ضد حمله ببینند.


در نهایت آنها قادر به دوباره هندانویچ مشکل نبود، اما ماندزوکیچ قبلا به اندازه کافی برای حفظ سه امتیاز در تورین انجام داده بود.

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

ماسیمیلیانو آلگری می گوید کریستیانو رونالدو باید هر پنالتی فصل قبل برای یوونتوس را جبران کند.

درست بعد از پیروزی 3-0 مقابل فیورنتینا، ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، شوکه کننده گفت: "کریستیانو رونالدو باید هر گونه پنالتی برای طرف ایتالیایی را جبران کند تا بتواند عملکرد او در برابر باشگاه را در زمان خود در رئال مادرید جبران کند." کریستیانو رونالدو ضربات پنالتی 98 دقیقه ای را در برابر یوونتوس در ماه آوریل به ثمر رساند تا از مرحله یازدهم لیگ قهرمانان اروپا کنار برود.


کریستیانو رونالدو به آرامی بهترین شکل خود را به دست می آورد زیرا او در 18 بازی اخیر خود برای یوونتوس 11 گل زده است. و با این هدف، ستاره پرتغالی از رکورد دیرپای گل های ایتالیایی فراتر رفت. با این حال، مربی او گفت که CR7 باید از هر لحظه پنالتی برای گلزنی در برابر یوونتوس در فصل گذشته بگذارد.

ماسیمیلیانو آلگری در حالی که در مورد افسانه های فوتبال صحبت می کرد گفت: "رونالدو پنالتی ها را می گیرد" و سپس افزود: "پس از آنکه گلزنی کردیم که یک امتیاز در برابر ما در دقیقه 98 در 139 کیلومتر / ساعت بود، آیا قرار است که کسی آن را انجام دهد؟ "او سپس به شوخی گفت:" او باید کاری انجام دهد که بخشیده شود "، و افزود:" او باید پنالتی ها را بگیرد و امتیاز بگیرد ... همیشه ".


یوونتوس در حال حاضر دارای امتیاز بالا در جدول سری آ در این فصل با 11 پاس گل از تیم بعدی است. علاوه بر این، آنها در فصل این فصل نیز موفق به کسب 13 برد شدند. مربی ایتالیایی در صحبت کردن درباره آخرین بازی گفت: "این آسان نبود، چون فضای پرشور بود و کل شهر منتظر این بازی بود."

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

مربی Massimiliano Allegri در روز دوشنبه اعلام کرد که یوونتوس نمی تواند در برابر تیم اسپانیایی والنسیا در بازی لیگ قهرمانان روز سه شنبه در تورین بازی کند. قهرمانان ایتالیا در روز سه شنبه در تورن دچار مصدومیت والنسیا در دیدار با گروه هشتم دیدار خواهند کرد که جزییات آن برای کشتن میزبانان به 16 سال گذشته کافی خواهد بود.


اسپانیایی ها در خانه خود مقابل والنسیا 2: 0 را از دست دادند، زیرا یوونتوس پس از نیم ساعت بعد از کریستیانو رونالدو از بین رفت. اما آلگری اصرار دارد والنسیا در حال حاضر یک طرف متفاوت است و تهدیدی برای جاه طلبی های تیمش برای کسب همه چیز در این فصل از جمله اولین عنوان لیگ قهرمانان از سال 1995 است.


آلگری گفت: "در لیگ قهرمانان، شما باید گام به گام ببرید. ما باید فردا شکست بخوریم و سعی کنیم بهترین موقعیت را در این گروه داشته باشیم." "ما در برابر یک تیم بازی می کنیم که تنها در یک بازی گذشته خود در ده بازی از دست رفته است.


"ما باید بسیار هوشیار باشیم و نه خوابیدن مانند ده دقیقه گذشته در برابر منچستر یونایتد،" او پس از دو گل در پنج دقیقه اخیر ادامه داد: پیروزی 2-1 در تورین در یونایتد. "این اتفاقات رخ می دهد، اما ما نمی خواهیم این اشتباه را تکرار کنیم.


"من نگران نیستم، اما من می خواهم که تیم به والنسیا احترام بگذارد، تنها چیزی که مشخص است این است که ما باید این بازی را برنده شویم". یوونتوس بعد از چهار بازی در گروه هشتم با 9 امتیاز به ثمر رسانده است، با دو امتیاز منچستر یونایتد و پنج نفر اسپانیایی.


باشگاه سوئیس Young Boys در حال اجرا است. مارسلینو گارسیا همتای والنسیا این بازی را "تیم یا هیچ چیز" برای تیم خود در برابر "یک طرف که حتی ممکن است برنده رقابت" را شرح دهد. اسپانیایی گفت: "آینده ما در لیگ قهرمانان به این پیروزی بستگی دارد. این یک بازی دشوار، پیچیده و پیچیده است."

  • باشگاه یوونتوس
  • ۰
  • ۰

آخرین بار یوونتوس و والنسیا در لیگ قهرمانان ملاقات کردند، کریستیانو رونالدو یک کارت قرمز گرفت، اما یوونتوس با گل زنی نتیجه 2-0 به دست آورد.

پس از آن، یوونتوس اول گروه هفتم شد. به نظر می رسید حتی قبل از فروپاشی دائمی در امتداد یونایتد، یونایتد امید خود را برای رسیدن به مرحله اول به دست آورد. در حال حاضر این مسابقه با والنسیا تبدیل به یک پیروزی ضروری برای اطمینان از اینکه یووه در این گروه جایگاه اول را دارد.

آنها از زمان باخت به یونایتد در بازیهای بعدی بسیار خوب عمل کرده اند. آنها هر دو مسابقه را با گل زده 2-0 به دست آوردند. اولین گل مقابل میلان و آرسنال در فصل بعد به پایان رسید. آنها اکنون با 8 امتیاز اختلاف در رده اول در سری آ حضور دارند.


این فصل برای والنسیا بسیار دشوار است. آنها در حال حاضر در لالیگا در دهم حضور دارند و به این دلیل که تنها در 11 بازی اول خود موفق به گلزنی شدند. آنها شروع به تبدیل شدن به چیزهای اطراف به لطف پیروزی متوالی بر روی ختافه و ریو والکانو.


آنها در این ماه فصل لیگ قهرمانان خود را نیز تغییر دادند. پیروزی آنها در برابر یانگ بویز به آنها کمک کرد تا امید خود را به پیشرفت در مراحل حذفی زنده حفظ کنند. حالا اگر آنها بتوانند برنده یوونتوس شوند، آنها می توانند شانس پیروزی در منچستر یونایتد را داشته باشند.


یووه هنوز در وسط زمین بسیار ضعیف است، اما بازیکنان کافی برای بازگشت به 4-3-3 خود دارند. این تشکیلات اصلی آنها برای بازی های بزرگ بوده و باید برای یووه انتخاب شوند زیرا آنها سعی می کنند بر روی جایگاه اول در گروه قرار گیرند.

  • باشگاه یوونتوس