باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

کریستیانو رونالدو از این نقطه به عنوان قهرمان شکست نخورده ایتالیایی گلزنی کرد. یوونتوس تیم های تورینو را 1-0 شکست داد و سلطنت خود را در سری آ در روز شنبه انجام داد.


یوونتوس بعد از سالها رکورد شکست ناپذیر خود از خانه شکست خورد و پس از شکست 2 بر یک لیگ قهرمانان برابر یانگ بویز، به «استادیو الیمپیکو» رفت.


رونالدو در فصل 11 لیگ خود در این فصل و 5/000 در یوونتوس در سری آ، در دقیقه 70 پس از آنکه سالوادور ایچازو دروازه بان تورینو ماریو ماندوزوکیک را دروازار کرد، گلزنی کرد.


یوونتوس در حال حاضر 11 امتیاز پیش از ناپولی دارد، که در روز یکشنبه به کالیاری سفر می کنند، پس از کاپیتان ماورو ایکاردی، اینتر میلان 14 امتیاز را پشت سر گذاشت.


رونالدو گفت: "این یک بازی پیچیده بود که در زمین سخت و در برابر یک حریف سخت بازی کرد. "ما عملکرد خوبی را انجام دادیم، بهتر از تورینو بازی کردیم، فرصت بیشتری داشتیم و پیروزی را به دست آوردیم. هدف 5،000؟ من خوشحالم، اما مهم این بود که به تیم کمک کنیم. "


رونالدو پنج بار توپ طلای توپ را از این نقطه به اشتباه انجام داد، با وجود اینکه ایچازو دست خود را به توپ زد، با این حال، با ضربه زدن به جفت کارت زرد، کارت زرد دریافت می کند.


رونالدو گفت: "او خوب کار کرد تا دست به آن برسد، اما به سختی به آن رسیدم. این مهمترین چیز است." رونالدو، که در 11 گل به پیروزی برترین گلزن سری آ، در کنار کریستوف پایتک از جنوا، پیوست.


ماندوزوکیک، دونده مسابقات جام جهانی کرواسی تصور می کرد که چهار دقیقه بعد، زمانی که توپ را در پشت دروازه توپ گلزنی کرده بود، گل دوم را به ثمر رساند، اما به بیرون رفت.


از آنجایی که توسط جنوا برگزار شد، این پیروزی هفتم لیگ برتر برای یوونتوس ناکام بود.


ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، گفت: "امروز یک پیروزی عالی بود تا ناپولی را از راه دور نگه دارد." "ما سه روز پس از لیگ قهرمانان، یک دربی را در برابر تیمی دیدیم که دوره ی قوی ای را در زمین سختی می بیند."


تورینو پس از شکست چهارم این فصل، ششمین امتیاز خود را از دست می دهد.


  • ۹۷/۰۹/۲۵
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی