باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

ماریو ماندزوکیچ یوونتوس را با 11 امتیاز اختلاف در سری آ جلوتر از  اینتر میلان با برد 1-0 در دربی ایتالیا در تورین به خانه فرستاد.


یک بازی سخت با گل دقیقه 66 ماندزوکیک حل و فصل شد، ملی پوش کوروات یک بار دیگر خود را برای بازیهای بزرگ ثابت کرد.


پیروزی به این معنی است که یوونتوس پس از 15 مسابقه لیگ باقی شکست نخورده و 14 بازی را با برد به پایان رسانده و هیچ تیمی در پنج لیگ برتر اروپا تاکنون در این مرحله از یک رقابت بهتر از این ها عمل نکرده است.


اینتر برای منعکس کردن شانس های خود از دست رفته بود، به ویژه گلوله ای روبرتو گالیاردینی که در نیمه اول به پست پیوست.


یوونتوس در مراحل اولیه بازی به سرعت در مرحله پایانی قرار گرفت.


کریستیانو رونالدو به یک شب آرام رفت اما به آرامی شروع به کار کرد، ابتدا گام های عصبی را برداشته و سپس یک پاس گل نقطه ای برای پائولو دیوبالا که سر و صداش را به طور انحصاری هدایت می کرد.


بلافاصله پس از آن، حرکت دیگری انجام داد که دایبالا در آن بازی کرد و سامیر هانانویوچ برای کمک به گل زنی خود در طول مسابقه، کمک کرد.


لئوناردو بونوچی از گوشه ای که به دست آورده است، عبور زیادی از وسوسه انگیز را به نمایش گذاشت.


با توجه به چندین فرصت از التماس شدن، یوگو تقریبا مجازات قبل از ساعت نیم ساعت، زمانی که اینتر در یک پست قرار گرفت، مجازات شد.


پولیتانو از طرف راست بریده شده و ایکاردی را برداشت. با برگشت به هدف، آرژانتینی توپ را برای گللیاردینی گذاشت، که گلوله توپ را از این پست خارج کرد و به سزنی داد.


این فرصت خطرناک پولیتانو را در سمت راست نشان داد، اما یووه با توجه به اهمیت این موضوع آگاه بود.


اینتر دوباره لحظات بعد به عنوان پولیتانو توپ را برای ایوان پرسیچ برداشت، اما این بار ملی پوش کرواسی فرصت را به بزرگی فرستاد.


بنتانکور فرصت یوونتوس رو برای جلو می انداخت اما ضربه ی دقیق بروزویچ ضربه ی خوبی به توپ زد و توپ به گوشه از دروازه فرستاده شد.


نیمه دوم با فرصتی برای اینتر بعد از متوئیدی توپ را به خطر انداختن در لبه منطقه خود آغاز شد، اما ضربه متقاعد کننده پولیتانو توسط بونوچی مسدود شد.


یوونتوس در دقیقه 66 به گل رسید.


این گل به طور مستقیم از مورد علاقه یوونتوس بود، با کانسلو فرستاده شده در یک کوه عمیق و مانژو در مقابل آساموا در پست دور برای اعمال ضربه سر زد.


اینتر به زودی فرصتی برای ضربه زدن داشت اما ضربه آزاد از پرسیچ از یک موقعیت خطرناک توسط متوئیدی منحرف شد و او از سمت دیوار جهش کرد.


در عوض، دومین گل جوهردر بیشتر به نظر میرسید، همانطور که بازی کشیده شد و آنها توانستند اینتر را در ضد حمله ببینند.


در نهایت آنها قادر به دوباره هندانویچ مشکل نبود، اما ماندزوکیچ قبلا به اندازه کافی برای حفظ سه امتیاز در تورین انجام داده بود.

  • ۹۷/۰۹/۱۸
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی