باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

باشگاه یوونتوس

  • ۰
  • ۰

منابع متعددی مدعی شده اند که یوونتوس در تلاش است تا آرون رمزی را با دستمزد سالانه 10 میلیون به عنوان بازیکن آزاد از آرسنال جذب کند. 


قرارداد فعلی تیم ملی ولز با آرسنال در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید و او می تواند از چند روز دیگر با هر تیمی مذاکره کند. با این حال پاری سن ژرمن نیز رقیب دیگر یوونتوس است و گفته می شود که اینتر از پرداخت دستمزد رمز برنیامده و از این رقابت کناره گیری کرده است. 

کوریره دلو اسپرت، توتو اسپرت، اسکای اسپرت ایتالیا و چند رسانه دیگر مدعی شده اند که رمزی تصمیم گرفته که در تابستان 2019 به یوونتوس بپیوندد. یوونتوس پس از انتقال رکوردشکن رونالدو با دستمزد سالانه 31 میلیون یورو، آماده است تا 10 میلیون یورو نیز به رمزی بپردازند چرا که او بدون قیمت خرید به این تیم خواهد آمد. این یعنی آنها می توانند مبلغ دستمزد او را افزایش دهند. یووه فصل گذشته چنین شرایطی را نیز با انتقال امره جان از یوونتوس تجربه کرده بود.

  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • باشگاه یوونتوس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی